حضور بنیانگذار استارت آپ پانوتک در نشست ویژه نوآوران و فناوران

 

در راستای چالش‌های نوآوری و فناوری، نشست ویژه نوآوران با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در محل پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف، برگزار شد و با معرفی برگزیدگان دو چالش موفق به کار خود پایان داد.

نشست ویژه نوآوران با حضور شرکت کنندگان در چالش‌های نوآوری و فناوری، کارگزاران تبادل فناوری نانو و سفیران صنعت نانو با مشارکت مجمع اقتصاد نانو در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برگزار شد؛ این نشست در پنج محور شامل مروری بر چالش‌های نوآوری برگزار شده تاکنون، معرفی فرآیندهای حمایتی و تسهیل‌گری ستاد نانو در ارتباط با چالش‌های نوآوری، آشنایی با رویکردها و فعالیت‌های فرشتگان کسب‌وکار (سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش)، بررسی تجربه موفق حضور یک گروه فناور در چالش نوآوری و جذب سرمایه و حمایت بود. در این نشست، برگزیدگان نهایی دو چالش تولید نانوپوشش‌های چربی‌گریز پایدار روی سطوح فلزی یا شیشه‌ای و چالش افزایش ماندگاری محصولات کشاورزی معرفی و با اعطاء جوایزی نقدی و تسهیلات حمایتی تقدیر شدند.

DSC_9519

 

در بخش اول برنامه دکتر اسدی‌فرد، مدیر کارگروه صنعت و بازار ستاد نانو، فرآیندهای حمایتی و تسهیل‌گری ستاد نانو در ارتباط با چالش‌های نوآوری را معرفی نمودند.

در پنل اول این نشست، دکتر ملکی‌فر(مدیرعامل اندیشکده صنعت و فناوری و رئیس دبیرخانه آی‌چلنج)، دکتر کلانتری نژاد (مدیرعامل شرکت نوآوران فناوری‌های همگرای شناختی، زیستی، اطلاعات و نانو (شزان))، مهندس علی رسولی (بنیان‌گذار و مسئول تامین سرمایه استارت‌آپ پانوتک) و مهندس دوستکام (مدیر توسعه کسب‌وکار فناوری نانو در حوزه دارو و سلامت کارگروه صنعت‌وبازار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو) به بررسی تجربه موفق حضور تیم فناور پانوتک با حضور بنیانگذار و سرمایه‌گذار این استارت‌آپ پرداختند.

DSC_9487-min

پنل بررسی تجربه موفق حضور یک تیم فناور در چالش نوآوری

در پنل دوم که با حضور دکتر نجیمی (دبیر کارگروه صنعت ‌و بازار ستاد نانو)، مهندس کریمی (مدیر کارخانه نوآوری)، دکتر بی‌تعب (مدیرعامل صندوق سامان‌ سرمایه نانو) و دکتر شفاعی (مسئول پذیرش و ارزیابی رشد شریف) برگزار شد، عوامل موفقیت و شکست استارت‌آپ‌های حوزه فناوری نانو بررسی گردید. همچنین در بخش چهارم نشست، مهندس زورمند (مدیرعامل شرکت مهندسی یایکو و عضو سرمایه‌گذار کارایا)، رویکردها و فعالیت‌های فرشتگان کسب و کار(سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش) را معرفی کردند.

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش