روند پیشرفت نانو سلولز در ایران و جهان؛

دو دهه، از اولین سنتز نانوساختارهای سلولزی میگذرد. در طی این مدت، کشورها با سرمایهگذاری روی تحقیقات دانشگاهی موفق شدند کاربردهای متعدد فناوری نانوسلولز ر ا شناسایی کنند و با سرمایهگذاری در بخش خصوصی و دولتی و جذب کارآفرینان و کارشناسان، فناوری نانوسلولز را در برخی زمینهها تجاریسازی کنند. نتایج پژوهشها و دستاوردهای این حوزه در قالب مقاله، اخبار علمی و گزارشهای سالانه از سوی نهادهای مختلف ملی و بین المللی دنیا منتشر شده است. هدف از این مقاله آشنایی و بررسی محتوایی اخبار فناوری نانوسلولز، روند و میزان پیشرفت و جهت گیری توسعه فناوری نانوسلولز در ایران و دنیا است. نتایج این بررسی در ارائه چشم اندازی واقعی برای محققان وسیاستگذاران و تبیین و تعیین نقشه راه گسترش فناوری نانوسلولز وشناسایی و پرکردن فضاهای خالی تحقیقاتی و صنعتی کمک می‌کند.

برای دانلود و مطالعه مقاله بررسی "روند پیشرفت نانو سلولز در ایران و جهان" که در سال 1395 توسط ستاد ویژه توسعه فناوری منتشر شده است.  در زیر بر روی کلمه ماهنامه فناوری نانو  کلیک کنید:


ماهنامه فناوری نانو-فروردین 95.pdf
 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش