حضور استارت آپ پانوتک در نمایشگاه بین المللی inotex2018

نمایشگاه بین المللی Inotex2018 از 14 الی 16 تیرماه 97 در محل دائمی نمایشگاه‌های بوستان گفت و گوی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه استارت آپ پانوتک نیز حضور فعالی داشت و در غرفه شتابدهنده شزان پذیرای مراجعین و بازدیدکنندگان محترم بود.

در طول زمان برگزاری نمایشگاه بیش از 65 سرمایه گذار، شریک تجاری، توسعه دهنده کسب و کار از غرفه پانوتک بازدید کردند که علاقه مندی خودشان را برای همکاری ابراز داشتند. 

به گفته مهندس نیک کامی مدیرعامل محترم شرکت نانو زیست پلیمر پارس ( پانوتک) استقبال بسیار خوبی از غرفه پانوتک شده است و  انشالله در حال برنامه ریزی برای برگزاری جلسات و بررسی فرصت‌های همکاری با سرمایه گذاران و سایر حامیان هستیم. ایشان ابراز امیدواری کرد که با توجه به علاقه مندی شرکت به توسعه محصولات خود در تمامی حوزه‌ها به خصوص حوزه پزشکی و آرایشی و بهداشتی زمینه سرمایه گذاری بیشتر  روی طرح‌های جدید و ترویج و فرهنگسازی استفاده از این محصولات نوین نانو سلولز میکروبی در میان مردم ایجاد گردد.

 

غرفه شتابدهنده شزان در نمایشگاه بین المللی Inotex2018

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش