کار خودشان را از آذرماه 96 شروع کردند. از یک ایده دانشگاهی شروع شد. پایاننامه کارشناسی ارشد یکی از اعضای تیم که تصمیم گرفت با استاد خودش خروجی کارشان را تجاری کنند. ایده زمانی جدی شد که دو نفر دیگر نیز به تیم اضافه شدند. به ایده سر و شکل دادند و در سال 96 طرح خودشان را به چالش "تولید زخم پوشهای نانو الیاف به منظور درمان زخم پای دیابتی" شرکت کردند. بین 98 طرح رتبه اول را کسب کردند و همت خود را مضاعف کردند تا محصولی متفاوت به بازار کشور معرفی کنند.
بعد از 3 سال، برنامه جهش در شبکه خبر با تولید مستند 15 دقیقه جهش، مروری کرد بر سرگذشت این تیم فناور. از چگونگی شکل گیری ایده، چرا برای تولید آن حس نیاز کردند؟ چه کسانی بر روی آنها سرمایه گذاری کرده است؟ و...